Grillparty

Har varit en jättemysig kväll hos min faster och c:o. Vi åt jättegod mat, gick en promenad med deras hundar, åt glass och kollade på OS. Hann inte göra så jättemycket men det räckte! Emmie (min kusin) var ju där, och det var verkligen kul att träffa henne, hon ska komma ner till Göteborg och hälsa på nästa vecka, ska bli såå kul!

Just nu sitter vi i bilen påväg hem. Nåt av det mysigaste i världen är att åka bil i mörkret, älskar det! När vi kommer hem blir det väl att kolla lite OS och sen sova. Imorgon kommer vi att åka hem igen, så uppdatering kommer!


Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Jätte fin blogg! Vad ska du hitta på idag? :)
-
Skulle vart schysst om du svarade på min blogg så jag ser svaret. (Det med den nya blogg.se designen)

2012-08-11 @ 01:56:06
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0