Tankar

Om drygt en vecka börjar skolan igen, tankarna om det? Tråkigt men ändå roligt. Ska bli spännande med att få skåp och betyg oså, men samtidigt så är ju själva skolan inte så rolig? Vem tycker om skolan egentligen? Inte jag iallafall. Men som sagt så ska det bli rätt spännande! Vet inte hur mycket jag hinner uppdatera då, lixom, jag kommer ha fullt upp. Hinner väl slänga in ganska tråkiga inlägg då och då. Jag kommer verkligen lägga ner mycket tid på läxorna nu, skriva och göra dem noggrannare än tidigare, betyg är viktiga, och jag vill kunna göra vad jag känner för i framtiden! Inte tvingas jobba i Ica eller som städare. Vilket liv.. Vill verkligen lyckas i skolan och det kommer jag att satsa på, skolan är det viktigaste i livet, klarar man inte skolan, klarar man (nästan) inget. Tänk på det läsare!

Nu ska jag strax gå och lägga mig, ska upp hyfsat tidigt imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0