Aeroseum

Tjenare.. Kom nyss hem från Aeroseum, det var faktiskt roligare än vad jag trodde. Hade 0 förväntningar när jag åkte, tänkte att man typ bara gick och kolla på massa gamla flygplan. Det var mer än så. Skulle kunna säga att det var nästan lite som Universeum, fast lite mindre kanske. Man kunde prova att sitta i planen, flyga en simulator, köpa saker & fika, gå på guidad tur, samt myckeeet mer. Alla som bor i Göteborg borde verkligen åka dit, lärde mig även en hel del. Det fanns typ en avdelning med skidor, styltor, hinderbana och sånt kul också. | Just nu ligger jag i soffan och slappar. Gör absolut NADA. Får se om jag hittar på nåt snart. See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0