2a Augusti 2012

Har ganska nyss städat klart och sitter och läser lite bloggar. Älskar verkligen att LÄSA bloggar. Att blogga själv är faktiskt inte lika roligt, tråkigt nog. Har ingen blogglust och nada inspiration. Kanske blir lättare när skolan börjar och det blir lite action i livet... Till nåt annat, det blev ingen joggingtur idag tyvärr. Jag har ganska ont i huvudet + att det regnar ute. Men nästa vecka åker jag till Fagersta (min farmor och farfar bor där) och det kommer bli så jäkla kul! Då åker bloggen lite åt sidan sålänge, kanske slänger in ett enstaka inlägg om jag har tid och känner för det. Får se om jag hinner göra tidsinställda. Men kan absolut inte lova nånting denna gång. Nu ska jag och familjen göra hemgjord pizza! Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0