Dagen

Efter skolavslutningen så var jag med Ninni tills 4 för hon skulle ha träning halv 5. Sen dess har jag dragit runt här hemma utan nåt att göra, tills Grekland - Tjeckien matchen började, som jag tittar på nu. Asså, tänk att det är sommarlov. Allt har gått så fort. Nu ska jag proppa detta lovet med roliga saker att göra! Och verkligen njuta! Kan berätta lite om vad som kommer hända. (Ingen speciell ordning).

• Skara sommarland med familjen.
• Kolla alla fotbolls-EM matcherna.
• Vara med kompisar.
• Sova länge.
• Förbereda nästa skollår (tråkigt, men måste göras).
• Kanske Liseberg.
• Kolla lite av alla OS saker.
• Städa...
• Och mycket, mycket mer!

Kommer också att blogga mer nu under lovet, eftersom jag blir hemma väldigt mycket.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0