Frågor

Hur många har du varit riktigt kär i? Asså, svårt att säga, säg 2-3 stycken kanske, inte såhär dökär men a.

Vad tycker du om kärlek? Venne.

När kramade nu någon senast? Vet faktiskt inte, igår tror jag?

Saknar du någon speciell person? Ja, många

Har du svårt att bli kär? Njaa, vet inte

Är du singel? Ja

När fick du senast en komplimang? Idag :3

 

HAR DU NÅGONSIN:

 

Vart medvetslös? Naj

Hånglat med ngn riktigt ful? Nej? :s

Hånglat med fler än 50 personer? Nej

Hånglat med fler än 2 personer på en kväll? Men nej

Gjort ngt riktigt dumt? Kanske :3

Åkt ambulans? Nepp

Åkt polisbil? Ja ;)

Gjort ngt olagligt? Nej, bara brutit mot lite regler, men inte ofta jag gör det.

Fått din mamma att gråta?  Nej

Slagit ner ngn? Haha nej, så inte mig

Skämts för dina föräldrar? Händer ofta

Sagt jag älskar dig och menat de? Självklart!

Tar du droger? Neeej

Dricker du? Neej

Vilka kläder sover du i? T-shirt 

Vad hatar du verkligen? Mycket, krig, ormar, puckon, mördare m.m, avundsjuka och maaassa mer!

Varit kär? Ja

Är du ensam nu? Nja

Vill du gifta dig? Ja

Vill du ha barn?  Ja

 

SENASTE PERSONEN SOM:

 

Sov i din säng? Bara jag som får sova i min säng

Såg dig gråta? Nån från familjen antar jag

Fick dig gråta? Kmr inte ihåg?

Du delade en dricka med? Mamma :s

Du gick på bio med?  Mamma, moster och brorsan :S

Skällde på dig? mamma

Sa något till dig och vad var det? Pappa. Han sa "Jaså?" ...

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

 

Gråtit? Nej

Kramat ngn? Ja

Pussat ngn? Nej

Köpt ngt? Nej

Sjungit? Ja, för mig själv

Saknat ngn? Ohja

 

JAG HAR:

 

En digitalkamera? Yes

En systemkamera?  Ohyes

Telefon på rummet? Nej? Eller asså jag brukar ju ha iphonen med mig men

En egen dator? Jadå

Könssjukdomar?  Neej?

Bra kompisar? Ja

 

Kom ihåg, svarade på frågorna i söndags. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0