Home from the skola

Kom nyss hem, har pratat med mamma om dagen och druckit lite. Imorse hade vi som sagt skolfoto, det kändes väl som att det gick bra, så nu hoppas jag att det blev det! Fick för en gångs skull stå (nästan imitten på mellanraden) så det var ju skönt. Sen strax innan vi slutade så fick vi våra skåp. Och fan, fick underskåp. Men det är inte hela världen, man ska liksom inte bo i skåpet, bara lämna och hämta saker.
Nu måste jag ta ner gardiner osv i mitt rum, för några j*vla målare ska komma in och måla alla fönster i hela huset så det är fullt med ställningar utanför. Sjukt jobbigt att de typ ska få husnyckeln så att de kan komma in när som helst?! Jaja, ska ta nåt att äta först, hörs

Dagens outfit :) Dålig bild + att jag hade mina nya smycken egentligen också (armbandet och halsbandet som ni kanske minns att jag fick av mamma).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0