iPhone 4/4s skal

Tänkte tipsa er om några iPhone 4/4s skal jag tycker är snygga! 
 
 
Det här skalet är urfult, men tyckte att den var rolig så den kom med ;)
 
 
Barca skal :) 
 
Bor man i göteborg så gör man, tyckte att den var lite nice!
 
 
Den här är ganska standard, men jag gillar när man ser apple-loggan!
 
 
Usa-skal, coolt med texten oså.
 
 
Inte för att jag dricker redbull, men tyckte att skalet var riktigt nice!
 
 
Tycker om detta mönstret! Coolt men samtidigt gulligt ;)
 
 
Gillar New York, gillar frihetsguddinnan, så varför inte?
 
 
Galet coolt skal, JAG skulle dock nog inte vilja ha det, men det var coolt.
 
 
Älskar stilen på detta skalet, paris och eiffeltornet är inte heller helt fel!
 
 
Detta skalet använder jag just nu, tycker om det starkt! 
 
 
Denna gillar jag. Är dessvärre inte så förtjust i glitter och nitar osv på skal, men sverigeskalen finns ju som vanliga plastskal också :)
 

Det där var bara NÅGRA av alla skal jag skulle kunna tipsa er om, men det tar vi en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0