Livebloggning

Sitter nere i källaren helt ensam nu. Tog en paus från livet och bara chillar för mig själv. Jag kan säga att jag behöver få vara helt själv ibland, det får mig att släppa jobbiga "måste-tankar" och bara leva livet. Igår var jag, pappa, Fredrik och farfar och bowla. Grymt kul, jag kom på 2:a plats :) Sen gick vi poängpromenad runt sjön och jag och Fredrik gick själva för att pröva våra kunskaper. Vi fick 10/12. Rätt så nöjd haha. Sen kom vi hem och hade myskväll. Idag är typ inget bestämt, pappa plockar lite saker i sitt gamla rum, farfar kollar OS, farmor knallar runt i huset då och då, och Fredrik spelar Nintendo med onödigt högt ljud. Jag ska nog börja dra mig uppåt och vara lite social, nu när jag vilat hjärnan lite hehe. Förresten, jag taggar Barca - United ikväll asså! Shiiieet vad jag längtat efter den matchen, sjukt coolt att två av världens bästa klubblag kommer till min grymma hemstad. Men vi hörs, uppdaterar mer imon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0