Jag vill ha!

Här kommer lite saker jag skulle vilja ha just nu, skriver lite kort om varje bild.
 
Primeboots. De äkta är tyvärr för dyra tycker jag, ca 3000:-...  Jag hade personligen köpt ett par endå men mamma sa nej, så just nu letar jag efter några oäkta eller liknande för ett mindre pris. Sjukt snygga boots som jag skulle kunna använda heeeela hösten.
 
Löpartights. Ska jag köpa nästa gång jag svänger förbi en sportaffär. Inte just dem på bilden men liknande.
 
Sport bh. Ska jag köpa när jag köper tightsen... ;)
 
Löparskor. Måste inskaffas inför nästa skoltermin, har redan uteskor men mina inneskor börjar bli för små så jag måste ha nya.
 
Hörlurar. Helst vill jag ha urbanears. Sånna som är på bilden. Men annars liknande hörlurar.
 
Palladium. Såå snygga skor. Skulle gärna vilja ha ett par, men jag får nog nöja mig med mina converse än så länge.
 
Smycken. Skulle vilja ha lite nya smycken. Inte för att jag använder det så ofta men till speciella tillfällen! Jag ska ju ta hål i öronen i höst så måste börja kolla på örhängen. ;)
 
Sådär, nu vet ni lite saker jag skulle vilja ha! Kommer kanske upp fler sånna här när jag vill ha nya saker ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0