Ehm

Igår skrev jag ett jättelångt inlägg om vad jag gjort under helgen, eftersom jag inte bloggat. Men det funkade inte att ladda upp det, så jag berättar kort.
Under helgen har jag varit i Danmark, på Legoland. Det var för Fredriks skull, men det var kul ändå. Det var ett jättefint hotell osv. Vi åkte Stena Line fram och tillbaka.

Sådär, lite kort om min helg.
Ser ni att jag har ny design? Igen. Haha. Gillar när det ser fräscht ut. Stavas det så? F r ä s c h t... Äh, jag vet inte.
Nu ska jag fixa lite saker inför skolan imon, ha det bra!
Lite bilder från resan

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description



Kommentarer
Postat av: Ville Niskanen

Mööömw på cookie dough!! :D

2012-06-09 @ 00:43:06
URL: http://www.finest.se/villeniskanen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0