Idag är det min dag!

Hejsan! Idag fyller jag 13 år! Har haft en jättebra dag hittills, även fast det var skola. På tyskan sjöng dom på tyska för mig! Haha, jag satt och flinade, men jag kunde verkligen inte hålla mig! Och ikväll blir det min favoriträtt, med en av mina favoritefterrätter! Det blir kött, pommes frites, en as god sallad, tsatziki, och mammas speciella sås! Till efterrätt blir det ostkaka med sylt! Läängtar!
Imorse fick jag kläder och nagellack, det kanske inte låter mycket men iPhonen kostar ju rätt mycket. Och igår på kalaset fick jag biobiljetter (som jag vann i SMS-tävlingen de har innan varje film), kläder, ett nagellack, pengar och några grattiskort! Är jätteglad över alltihop!
Berättar mer om dagen sen!
Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0